Österlen

 
 
I fredags var jag & prinsen på utflykt, till Österlen. Vackra, vackra Österlen! Vi åkte till Buhres för lunch och sedan vidare till Kivik där vi lärde oss allt om äpplen, köpte allt med äpple och drack allt med äpple:) Det var så mysigt, älskar sådana dagsutflykter.! Åkte sedan till Haväng och gick en strandpromenad♥ Vädret var magiskt! Tog faktiskt kort med min riktiga kamera också, ska lägga in dessa snart.
 
Nu är vi i mitten av veckan, jag har massa jobb och Emil åkte till Lübeck idag med Niklas! Tanken var först att de skulle spela golf i Österrike 1 vecka men planerna gick lite sönder, de kör den resan en annan gång. Jag bokade mig iallafall en trip hem till Lkpg / Idö och jag läääääängtar! Just nu spöregnar det i jobb-Hässleholm men hoppas på finare väder till helgen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0