Korslagda ögon och svidande hals.

Det är för mycket klimatförändringar. Det skyller jag min hosta och svidande hals på, sådetså. Jag vill ha krispig höst men tror det är lite förbjudet att säga det, att inte vilja ha 20 grader. Men jag hade ju världens bästa sommar så jag är redo för världens bästa höst nu, tack! Jag har packat bort sommarkläderna och spanat in höstmys. Vi har tända ljus och dricker thé varje kväll, jag har förvarnat E om att det är dags för höstblommor snart... och jag vill köpa ljusslingor. I want fall. Idag kanske den önskan gick för långt, för det har spöregnat hela dagen. Fast jag har ju varit på jobb, i Hässleholm. Kanske har det varit höstvackert i Helsingborg? :)
 
Nä, som rubriker lyder... Nu säger vi hejdå måndagen, ses imon tisdagen ♥
 
Klicka för att stänga bilden
 
 
Klicka för att stänga bilden
 
Höstmys 2007, med bästa. Jag.Älskar.Nostalgi.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, herregud! Nyopererat öga kan jag skåda också. Veckorna senare träffade jag Olle första gången.. fasen så tiden går! Krya på dig darling!!

Svar: Åh, det är sååå längesen! Lovebirds! <3
FridaCaroline

2013-09-11 @ 10:53:07
URL: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0