Feng Shui

 
Jag älskar min IPad men just nu gör jag något helt fel, iallafall enligt Feng Shui-läran. Jag ligger i sovrummet med uppdragna knän och har paddan i knäet, big No No! Det skapar stress med elektronik i vilorum så jag får bättra mig. Håller precis på att gå igenom just sovrummet och har, förutom nämnda punkt, tänkt rätt. Ljusa naturfärger, sängen mot en vägg, tänkt tvåsamhet (likadana, något rundade sängbord, likadana lampor, två stora och två mindre prydnadskuddar). Även doftljus och foto på mig & Emil skall ha en positiv effekt :) Vi delar madrass och har ingen tv i sovrummet!
 
Genomförde precis ytterligare en viktig punkt - rensning under sängen! Vi har, förutom tusentals dammråttor, haft en stor förvaringslåda i plast samt två stora hardcases för Emils gitarrer. Nu är allt väck väck väck, känns så skönt!
 
Får se vad FengFrida gör härnäst :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Affe läser i pausen på Morgan och Ola-Connys resa ;=)

2013-09-02 @ 20:46:05
Postat av: Lina

Ojoj, det där inlägget får inte Olle läsa för då får han vatten på sin kvarn. Jag bara måste spela Candy Crush varje kväll och han blir galen haha :P Hela vårat sovrum är ganska kalt men när nya sängen kommer så kanske jag får lust att göra det lite mer myisgt och ombonat!!

2013-09-02 @ 22:55:38
URL: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0