Tjugosjuårigt sjukt barn.

Jag kommer inte att åka till Stockholm imorgon, känner mig fortfarande dålig och febern har inte släppt. Det känns sååå tråkigt att inte får träffa tjejerna men samtidigt vill jag inte smitta ned dem och jag vill bli frisk så jag kan gå tillbaka till jobbet! SÅ, Emil släpper av mig hos mamma & pappa imorgon istället! Blir man någonsin för gammal för att längta efter mamma & pappa när man blir sjuk? Inte jag iallafall :) Så nu får mina föräldrar, för första gången på många år, VAB:ba! Ett snorigt snart tjugosjuårigt knyte kommer hem! Det ska bli så mysigt...♥
 
Emil kommer att sitta i studion hela helgen så hans planer påverkas inte alls av min tidigarelagda ändhållplats, som tur är! Trist att han får köra sista biten själv, men det tar ju dock bara 2 timmar! 
Men så ser det ut, snoret rinner och jag längtar hem!
....Aaaatchjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0