Happy New Year!

Pinned Image
 
Gott nytt år loveys!
I bloggen händer inte mycket och kommer nog inte göra heller. Kanske lite this and that mellan varven :)
Nytt år och pirr i magen, föregående år har varit ett otroligt innehållsrikt sådant. Avslutat socionomutbildningen, fina papper på en välförtjänt examen, upp-och nedgångar, lärde mig mycket om mig själv, fick känna på extrem psykisk press och även himlastormande lycka. Arbetar som behandlingspedagog på ett HVB-hem och jaa, jag känner att jag valt helt rätt arbetsbana. Lärt känna underbara vänner på vägen, som för alltid kommer vara mig nära men även sagt omedvetna hejdå till andra.
Detta är året då en av mina bästa vänner ska gifta sig och jag skall stå som tärna till den vackraste bruden, tillsammans med några av mina äldsta tjejkompisar. Även två av mina bästa vänner har förlovat sig och vi får följa dem på vägen ♥
Detta är även året då jag och kärleken i mitt liv firar 4 år tillsammans. Mannen som jag är så stolt över, som får mig att känna all världens känslor. Han håller ett stadigt grepp om min hand när jag svävar iväg och han gör mig trygg, i alla lägen. Han är bäst.
 
Vi avslutade 2012 på ett helt fantastiskt sätt, med nära vänner och tusen skratt!  
Nu säger vi- välkommen 2013, det kommer bli....  L O V E L Y !

Kommentarer
Postat av: Louise Mejer

Åh blir alldeles nykär i min sambo när jag läser din text! Käääärlek är underbart :) God fortsättning / En trogen bloggföljare ;)

Svar: <3
FridaCaroline

2013-01-02 @ 10:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0