Electa

 
Min älskling gav mig en ansiktsbehandling på Electa i julklapp! Närmare bestämt Lyxig ansiktsbehandling med diamantslip och brynfärg, ja ni hör ju, jag ska njuuuta, i.....80 (!!!) minuter! Ska boka in den snarast är tanken, för den här knastertorra pormasken behöver en rejäl städning :) Sötaste är att Emil inte hade en susning om vad diamantslip eller brynfärg innebar, han trodde de skulle slipa mina diamanter och tänkte säga till spa-tjejen, "men, min tjej har nog inga diamantsmycken som skall slipas..." Haha, han trodde det var en kombo- ansiktsbehandling och smyckesslip! ♥
Vill vara grann och fräsch inför vår tjejhelg i Manchester! Inte långt kvar nu, längtar! Hellan och jag roar oss ikväll med att skicka apfula bilder på varandra på Whats Up, löv it.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0