Höööst

Hej ni få själar som är inne på den här lilla bloggen ibland ;) 
 
Jag tycker att vi kan bestämma att hösten är kommen? Det är varmt vissa dagar & kallare andra och jag tycker att det är underbart! Vi var i Köpenhamn i förrgår och där sken solen men luften var kall, det är lovely in my opinion:)
Igår åt jag & Olivia brunch på bästa Helsing följt av stadsrunda och inhandling av två träningstoppar. Kvällen bestod av samma fina sällskap samt nachotallrik, film och pyssel, mysimysi. Idag är tanken att jag skall gå ner och träna, har ju ändå köpt nya fina kläder liksom...
Skulle vilja lägga upp lite bilder, men sitter vid Emils MacPac och nej, jag vet inte hur man gör. Who cares? Lägger upp när Emil visat mig hur och om jag får lov att spara en herrans massa bilder på hans skatt, hihi. 
 
Nepp, nu ska jag göra fint i lägenheten och kila ned till gymmet (tar 3 min, jag har inga bortförklaringar...) för att träna lite, Olivia "glömde" sina kinapuffar här igår och ja, de är "puff"-väck nu :)
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: gerd

hej tord,

jag har en tavla som jag undrar ifall du skulle vilja visa pa din blogg? den ar gul...

love

gerd goat

Svar: Du är sååå störd my love!!
FridaCaroline

2012-09-09 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0