FRIENDS

 
Fin helg!
Åkte till Lkpg i torsdags för att mysa till det hemma. I fredags kom Emil från sin utbildningsvecka i Värnamo och på kvällen gick vi för att se Johan Glans med Adde&Johanna, SÅ SJUKT ROLIGT! Han är helt fantastisk, skrattade så jag grät! Ett glas vin blev det också, lovely:)
 
I lördags åkte hela klanen upp till Sthlm för att gå på arena-invigning och vi hade så himla roligt. Perfect days! Invigningen var mäktig och en massa bra musik från bland annat Loreen, Danny, Tommy Körberg, First Aid Kit, Roxette, Tomas Ledin, The Hives, Mustasch med fleeeeera. Så så såå bra! Passade även på att fira min fasta tjänst!:)
 
Älskar helger med familjen & en extra bonus igår var att jag fick en kort mysfika med Lottisen♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise Mejer Nilsson

Åh Frida grattis till din tjänst och även till er nya lägenhet. Jag hoppas du lägger upp maaaassa fina bilder :) du är så bra på det!

Kramis

2012-10-30 @ 12:18:49
Postat av: Lina

Men åååååhhhh!! GRATTIS!! Fast tjänst, helt underbart :D Vad glad jag blir för din skull! Puss

2012-10-30 @ 17:59:14
URL: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0