Fix&trix&träning&fika

Hej måndagskväll! Idag har jag haft en fin dag! Myste med Emil innan han for till jobb (själv har jag massa ledigt denna vecka, sweet!) och sedan körde jag en runda på gymmet. Kom hem, gjorde mig iordning och gick ned på stan för en lunch/middag/fika med Malin - a very long time, no see! Det kändes som vi sågs igår, vi blev som vi alltid var:) Det var tokhärligt... tog även en liten runda på stan tillsammans och shoppade lite nya smycken! Nu ikväll har jag gjort storkok och fixat en del inför flytten och med mitt jobb. Älskar struktur!
 
I helgen var mina föräldrar här och vi hade det hur bra som helst. Vi var över i Helsingör och strosade samt åt lunch på favoritrestaurangen! Vi spelade en massa spel här hemma också vilket är så sjukt kul med mina föräldrar, främst pappa som har en vinnarskalle utan dess like, vilket även gäller min kära sambo.... ;) Tur att jag ärvde mammas ödmjukhet...haha! Vi firade även pappa på Fars Dag då jag bjöd på fika på gammalt hederligt kondis! Väl hemma i Lkpg fick han min & Johans present; en whiskeyflaska med hans namn på. Han tyckte att alla flaskor borde se ut så, i typisk min pappa-anda;)
 
Nu ska jag pyssla vidare in på sena timmarna, Emil kommer hem vid midnatt så jag stannar uppe ett tag ♥ Här är lite av mina senaste bilder från Instagram (fridacarolines)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0