Träning x 3 & IKEA

Igår fick jag ett breakthrough i min uppsats, tjoho! Har ju haft det lite kämpigt med den där himlans uppsatsen men snart så... :) Var själv igår & blev så rastlös så jag bokade in tre pass på Actic, så det blev Core, Spinning & Zumba - sedan var jag rätt mör, men stolt över mig själv. Handlade ingredienser till tonfisksallad och gick hem, fortsatte plugga en stund innan jag tittade på Saltkråkan, hihi.. älskar det!

Emil lyckades komma hem från jobbet i natt, mysigt! Idag ska vi låna Lojsans bil och åka till IKEA för att köpa tv-bänk, ääääääääntligen en vit istället för vår mörkbruna! Det var jag när jag såg den "live" i Lina & Olles sovrum vardagsrum (såklart, haha) som jag gärna ville ha den, det var så fint! Så, HEMNES it is!

HEMNES Tv-bänk IKEA Massivt trä; för en mer naturlig känsla. De dolda lådskenorna gör att lådorna glider mjukt även när de är tungt lastade.

Jag tycker att den är jättefin, lagom enkel och mysigt lantlig :)
Update: Köpte lite småsaker (ist för kökspall och kuddar), som blommor och grå sittkuddar!
***

Kommentarer
Postat av: Lina

Jasså, står den i sovrummet? Det var mer än jag själv visste haha ;) Puss du!

2012-03-24 @ 20:02:32
URL: http://linahalldin.blogg.se/
Postat av: Frida

hahaha, gud vad knäpp jag är! Nu har jag ändrat!

2012-03-25 @ 11:53:03
URL: http://fridacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0