Rena fönster!!

Såg på facebooken att flera vänner tvättat fönstrena nu & upptäckt helt nya saker bakom all skit! Det gäller även för oss idag, haha.. Vi har varit apdåliga på att fixa våra fönster, jag når inte och står jag på en pall är jag rädd för att ramla ut (gammal lägenhet - gamla fönster) men i dag frågade jag Emil om inte han kunde tänka sig att göra det?
"-Jovisst, vi kan göra det nu", väldigt easypeasy.. varför har vi inte gjort det förräns nu? Ohh...
-
-
Nu glimmar det som aldrig förr i sovrummet! En blomma ska in också, vilken är den bästa sovrumsblomman??? Kanske någon vänlig själ kan skriva vad de tycker är finast? Snälla...? =) Also, jag vill ha nya gardiner i sovrummet, tips mottages också tacksamt!
-
-
I vardagsrummet är det också fina fönster nu & här skall en ny lampa (plus nya gardiner...) få flytta in!

Kommentarer
Postat av: Rebecka Nilsson

Jag älskar hjärtan på tråd! Tycker dom är så söta, plus att dom är så lätta att sköta! :) Låt den bara stå i fönstret och vattna varannan vecka så mår den bra! Kram!

2012-03-22 @ 17:19:38
URL: http://econnoisseur.tumblr.com
Postat av: Frida

Jaa, såna ja! De är ju ursöta, men vart säljs de finaste här i stan Rebeckisen? Vet du det? :)

Var på torget igår och de reade ut vissna tulpaner, haha..

2012-03-22 @ 17:53:01
URL: http://fridacaroline.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Oj! Det du, det kan jag inte svara på! Floristerna nere vid Mästerlivs har väldigt fina blommor, men hjärtan på tråd är så lätta att sköta så jag tror egentligen att det kvittar vart du köper dem! Haha, vissna tulpander!? Det är en sådan sak man bara köper i färskt och fint skick, inte ens på rea går ett par vissna tulpaner hem! :P

2012-03-22 @ 22:52:41
URL: http://econnoisseur.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0