Plåthjärta

Inför min 20 årsdag (!!) tittade jag och mamma i inredningstidningar och fick syn på ett så häftigt inböjt väggfäst hjärta med ljushållare, dessvärre med en prislapp högt över en bruklig budget. Mamma sa att vi skulle fråga min morbror om han hade tiden att kanske tillverka ett liknande hjärta by hand, då han är plåtslagare. Det gjorde jag, gav min morbror en ritning & sedan väntade vi tills han fick tid över. Haha, jag fick hjärtat i helgen - 6 år senare!! Har skämtat lite om det där hjärtat och jag glömde tillochmed av det lite.. men mamma har försökt påminna sin lillebror med jämna mellanrum, hihi.. Jag tycker det var perfekt timing, blev ju en överraskning nu! :)
& snyggt är det!





Tack Håkan (& Anna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0