Lite liv, längtan och Linköping :)

Nu tar jag en paus i skrivandet och lyssnar på en så vacker låt; Emmylou av First Aid Kit, den är så bra!
Good day, iochmed att jag sitter med skrivandet, brukar mest blunda för de där böckerna och den där uppsatsen... Den eviga ångesthatten, haha. Men det ska gå så bra så! Snart har jag min Socionomexamen på papper!
Haft sådana bra dagar, i förrgår var jag hos Rebeckisen hela kvällen och åt, drack vin och hade riktigt mycket tjejsnack, love it. Killarna höll hus här hemma och vi hade Niklas på soffan! Ikväll ska jag faktiskt till mitt favvopar igen för att kolla Mellofinalen, Emil var sååå ledsen för att han jobbar och missar den.. ;) Eller inte! Jag tror det blir jättemysigt och jag hoppas att Loreen vinner, som alla andra?
Igår träffade jag Erica för första gången på aplänge, det gillade jag! Vi bestämde att det fick bli en eller två fikor igen snart för att fortsätta där vi avslutade:) Gick sedan till Yankee och köpte ljus till mamma, har blivit något av en tradition när jag åker hem!
På tal om hem.. åker ju hem på tisdag! Emil kommer på fredagen där för han jobbar och jag tänkte jag kunde stanna lite längre så jag både åker tidigare och lämnar senare, haha. Ska hänga heeela onsdagen hos bästa Lina, vilket också är en anledning att jag åker hem tidigare!
-
-
Dags att fixa nya foton på oss tillsammans nu va? ;)
-
Imon kommer Stinsen!! Hon skall vara hos oss söndag-tisdag tror jag men vi får hela söndagen för oss själva för sedan är jag borta en del på måndagen då Sophia ska fixa mina & Johannas fransar igen, jippi! Sedan bär det av hemåt på tisdag.. jag längtar! Morbror och Anna kommer på helgen också och vi har massa roliga planer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0