Men, jag har ju glömt att berätta...

...att vi har blivit med bil! En superfin Saab 9-3 kombi som tar oss överallt vi vill åka :)
We love it!
-




-
Vi har haft en LOVELY dag, vi låg och solade i bästa Råå i typ 1.5 timme innan molnen tog över, men det var jätteskönt- kände t o m på vattnet som inte ens var kallt! Vi åkte sedan till ett ställe som sålde sååå fina antika möbler, så nu vet vi vart vi ska ta våra päron nästa gång de kommer hit :)
Igår var vi oxå på äventyr, Emil hämtade upp mig direkt från stationen efter jobb och så åkte vi ut på tur! 2 fina dagar med min älskling, imon åker jag till Lkpg och på torsdag Idö - myyyyyysigt!
Och, igår skickade jag iväg min examensansökan, wiiie, känns så bäst att äntligen vara helt färdig socionom, efter 4 års plugg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0