Blockering

Jag har en fullständig blockering, ett rödljus och ett rinnande helvete i ett, härligt? Jag är förkyld! Stackars mig har legat sjuk sedan i tisdags och tyckt mycket synd om mig själv. Känns som att det har gått igenom alla steg nu, med halsont, feber, ont i hela kroppen och nu en fullständig snorblockering.
I måndags hade jag iallafall en jättehärlig dag med Elin från jobbet, vi åkte till Väla och satte lite sprätt på lönen, jag kom hem med sjal, topp, tröja, armband, sovshorts (so cute!) och chinos! Jag märkte att jag fått en förkärlek till färggranna plagg och mycket turkost & mintgrönt! Elin var en fantastisk shoppingpartner-in-crime..haha. Vi bestämde att nästa gång får vi kanske shoppa mindre & istället fika lite mer :)
***
Igår hade jag min opponering av c-uppsatsen och det gick jättebraaaa, uppsatsen är godkänd! En liten ändring krävdes innan publicering, but nothing I can´t handle.. ;)
-

Kommentarer
Postat av: Lina

Graaaatttiiiissss!! Visste att du skulle fixa det galant :D

2012-06-02 @ 22:41:48
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0