B-day, silverbröllop & student


***
Nu är jag 26 år & det känns bra! Hade en fantastisk födelsedag här hemma i Linköping, så mysigt och solen sken hela dagen lång! Fick lite prellisenter också, Biotherm-bodylotion & Gucciparfym av mamma&pappa så jag kan dofta gott i sommar :) Fick även Mateusporslin samt presentkort som idag gick till att köpa mer Mateusporslin, jag älskar det :) Ballerinaskor köpte jag idag oxå, från lillebror&Malin, me happyhappy ♥ Mamma & pappa firade även silverbröllop igår, 25 år, så vi firade hela dagen lång här, så glad att jag kunde åka hem och fira med hela familjen detta år...
Imon åker vi till Västerås, älsklingskusinfisen tar studenten & det skall firas ordentligt! Jag älskar att gå på studenter!
-

-
Matildusen, imon är det din dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0