Twitter

Igår hade vi världens bästa kväll, spontanitet at its best! Guldkanten på kvällen var förstås att min älskling kom till oss på baren vi hamnat på, direkt från jobbet, vid midnatt! Kvällen var en sådan man kommer ihåg.. och haha, i morse fick vi nog sona lite för den också..;)
Vi sköt fram IKEA-planerna till en annan helg, vi softade och tog oss ut till Råå lite senare istället för att handla, så nu är kyl, frys och skafferi proppade..love that feeling!
& så blev jag med Twitter idag.. "bättre sent än aldrig"..?
FridaaCarolinee

Kommentarer
Postat av: Johan

Börja twittra du men FAAN för dig om du börjar hash-tagga på facebook också! #Så #Här #Hash-Taggar #Man #Så #Blir #Varje #Rutjävel #En #Länk #Typ. du har säkert några störande kompisar som redan gör det? ;) själv har jag tagit bort mina!! avskyr det, sjukt meningslöst och psykande!

2012-01-30 @ 18:33:50
Postat av: Frida

Jag LOVAR Johan, fattar inte grejen med de där hashtagsen iallafall...

Det är ju fantastiskt att se hur mycket energi du lägger på det dock, haha! Men jag förstår dej!

2012-01-30 @ 19:21:34
URL: http://fridacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0