Tulips

Igår var en lång dag, med föreläsning från 10-17, puh. Vi avhandlade hjärnans alla beståndsdelar och var alla funktioner har sitt näste. Det är väldigt intressant men rätt mycket information på en och samma gång, det erkände även professorn. Till slut sa min egen hjärna stopp och vi tog helg! Haha, kändes lite som att jag hamnat fel igår, det var mest medicin och inte så mycket psykologi, men vi lägger just nu grunden för att sedan kunna komma vidare. Det är en jäkligt bra kurs jag har valt...
Jag tog sedan tåget hem och vandrade rakt in i en dröööööööm där Emil var i full fart med att laga middag. Vi firade fredag igår eftersom Emil nu ska jobba hela helgen. På bordet i vardagsrummet stod det tulpaner till mig, min fina prins..
***
***
Psst, Louise! Hamilton var skitbra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0