Trilla?

Haha, jag skickade ett sms till Lojs där jag skrev att jag trillade köttbullar, hon förstod ingenting.. Heter det inte trilla? Är det ett väldigt gammalt ord kanske? Jag får förklara när jag kilar dit och hämtar deras bil snart ;) Vi har fått låna deras bil idag för att jag skulle kunna skjutsa och hämta Emilfisen från jobbet, då han inte hade kommit varken dit eller hem, så megatack till L & M.
Just nu låter jag mig inrednings-inspireras av lite hemsidor och tidningar och hamnade också på IKEAs hemsida, vill ha varsitt sängbord till mig & Emil (vi inreder ju väldigt långsamt här..) Vill ha ett rätt enkelt med förvaring, detta tycker jag var fint och passar bra prismässigt också.
***

ASPELUND Avlastningsbord, vit Bredd: 36 cm Djup: 35 cm Höjd: 63 cm


Kommentarer
Postat av: Marlene

Den är fin!! (en sån har jag!)

Hoppas att allt är bra med dig, det verkar som så!:)

2012-01-19 @ 08:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0