Stylisterna

***
Sitter och kikar på gamla avsnitt av Stylisterna, kul att det börjar en ny säsong snart!! Jag är ett fan av Frida Fahrman, tycker hon är tokigt söt och har ball stil!
Emil jobbar och sover på jobbet i natt, buhu!! Det är sååå tråkigt när inte Emil är hemma. Men, jag har haft mysigt idag/kväll med träning, lite solande (ajabaja, jag vet.), duschat länge och sedan ätit fruktsallad med laktosfri glass till middag, haha, blir lite knäppt med middagen ibland :)
Imon kommer Adde & Johanna hit och det ska bli så himlans roligt, jag är dödligt sugen på att spela plump!!!
Snart natti, natti!

Kommentarer
Postat av: jenlen

dom är så fina, ska bli kul att det blir ett nytt avsnitt. Frida är verkligen fin & en trevlig tjej.

2012-01-22 @ 18:43:43
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0