Spring of ´12

Tillbaka i Helsingborg sedan igår! Idag spelar jag hemmafru då Emil är på jobb, sin första dag på sitt första socionomjobb!!! Jag ska packa upp alla väskor och sedan packa ned allt juligt i lägenheten, gud så deppigt:( Vi hade såå mysiga dagar i Fjällbacka, Ellen & jag funderade kring hur vi vill se 2012 och hur vi ska inspireras av allt, se möjligheter och utmana oss själva, think outside of our own box heter det numer :)
Våren kommer också att innehålla vidare studier för mig faktiskt. Nästa vecka tar vi examen (!!!!) men jag har min uppsats kvar. I mars ämnar jag gå upp med min c-uppsats men kommer också att läsa en ny kurs; kognitions- och neuropsykologi. Jag kom in på den och efter att ha dubbelkollat att den kan ligga till grund för min framtida masterutbildning så hoppade jag på tåget. Har ögnat igenom schemat och det verkar tokigt intressant så det känns i nuläget jättebra!

2012 = möjligheter
-


Kommentarer
Postat av: Jag

Ni är fina :)

2012-01-03 @ 19:37:13
URL: http://jusufovicnina.blogg.se/
Postat av: Nina

Det stod automatiskt "jag" haha, .. Nina menar jag såklart )

2012-01-03 @ 20:00:05
URL: http://jusufovicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0