Good days

Har haft fina dagar sedan vi kom ned till Skåneland igen. Jag har varit hos morfar, Ann & Sophia och myst och somnat medan Sophia gjort fransförlängning på mig (I love it, fina långa fransar som aldrig behöver mascara, sååå skönt!) Tack!
I förrgår hade vi examensfest med klassen, det var jättefint ordnat av Lisa och Patrik och det blev en längre kväll än jag hade trott! Satt och pratade länge med Minna om hennes år på Hawaii.. satte genast igång tankar hos mig..:)
Igår hade vi sushikväll här hemma med Jacob och långfilm & ikväll kommer fina Rebecka och Ludde hit på middag, de änglarna har tagit hand om vår lägenhet och fixat med post och avier och det har varit guld!
***
Var så skönt att kunna andas ut tidigare i veckan, då vi alla fick veta att Alex var hittad och mådde bra! Kidnapparna sitter häktade och jag hoppas att de får skaka galler ett bra tag framöver...
***
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0