Fröken Elins

Ikväll ska jag springa över till Ludde & Rebecka för lite vin och smått, sedan skall vi gå några få meter till fröken elins här borta på söder för middag och lyssna på liveband! Det ska bli så mysigt!
Idag har jag ju då klippt mig, frisörskan var jättegullig, lite hårdhänt kanske haha, men håret blev jättefint så jag är nöjd, trots att jag fick blött hår i ansiktet hela tiden och att hon kammade över mitt öra ideligen, haha:) Tog sedan en tripp på stan, köpte bodylotion på BodyShop för mitt intjänade presentkort (jag är faktiskt en jäkel på att hitta gratis saker..) och vidare till H&M där jag köpte en väska faktiskt!
Vid 12 gick jag och tränade, Just Dance heter passet och det var riktigt roligt trots att den där tanten jag i princip kan lämna passet för var där...
Nu tänker jag ta en powernap, så jag blir tokigt pigg inför ikväll, wiiie!

Kommentarer
Postat av: Rebecka Nilsson

Tusen tack för igår fina Frida! Som alltid hade vi en underbart härlig kväll mer er! :) Kram på er!

2012-01-29 @ 13:33:27
URL: http://econnoisseur.tumblr.com/
Postat av: lillsis

visa bild på håret :)

2012-01-30 @ 15:55:30
URL: http://mier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0