Examensdagen

Hade en jättehärlig dag igår, gruppfoto med klassen på trappen till Uni-huset i Lund, sedan fin ceremoni och mottagande av denna omtalade penna :) Efter detta gick vi till Socialhögskolan för mingel (detta ord alltså..) & fick champagne, ost och kex, gottis. Vi åkte sedan hem till oss och jag & Emil fick så fina presenter av våra föräldrar:) Jag blev väldigt glad..
-
-
ÄLSKAR orkidéer, tycker att de är vackra. Brevid blomman står min fina julklapp från Ellen ♥
-
ÄLSKAR allt som har med Italien att göra, Emil också, och det vet min mamma:) Fick massvis av godis från Italien; biscottis, olja, kex, marmelad och lakritskolor, mmm!
Vi gick ut för middag på bästa Hjalmars innan mamma och pappa åkte hem sent på kvällen, pappa var tvungen att jobba idag men för mig betydde det allt att dem kom bara för dagen, för dem är bäst! Jag har inga egna bilder, men när jag får dem av mamma, pappa och fotografen på ceremonin ska jag visa!
Mina och Emils föräldrar tog med sig alla tunga grejer vi lämnat hemma, våra julklappar bl.a. och allt jag köpte i London; receptlådan, Starbucksmuggarna, choklad från Harrods och Cath Kidston -pryttlarna:) Wiee! Lycka att se allt på nytt igen, haha.
***
Ikväll jobbar Emil och Anders&Aneth är i Dalby så om en timme ska jag kila över till Lojs och Mackan för middag, vin och mys..!
TACK för alla lyckönskningar på facebook också, loved it ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0