Urlakad fredag

Igår kom jag tillbaka från Linköping, hem till min underbara älskling, tryggheten med honom löser liksom upp allt runt omkring, så det är Emil som får ta alla mina upp- och nedgångar..stackaren:) Men utan honom skulle jag vara en blöt fläck på marken ibland. Ikväll jobbar Emil, vi hade en jättemysig morgon innan min tenta(wah!) och när vi båda kom hem hann vi med att pussas och kramas lite mer innan han åkte till jobbet. Imorgon ska vi åka till Köpenhamn, till Christine & Jesper!!! Det ska bli så himla roligt, både Alice, Niklas & Magnus kommer, längtar!
***
Förresten så hade jag de mysigaste dagarna hemma i Lkpg.. & träningen på friskis var så lovely, tränade ändå där i 7-8 år och jag älskar passen, ska faktiskt gå och testa några pass i Hbg- kanske byta gym? Påväg till träningen gick mamma och jag genom trädgårdsföreningen och det är sååå vackert, Lkpg är snötäckt!
-

-

Trädgårdsföreningen, Linköping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0