Turning things around

En kass föreläsare kan lätt förstöra en hel dag & det hade vår professor sannerligen chansen att göra idag! Han satt ner hela föreläsningen, totalt oengagerad... i fyra timmar..om hörseln..snark?! Hur är det med pedagogiken och kärlek till ämnet nuförtiden?
Räddningen på en sådan här dag är att gå och äta lunch med fina Sanda, hon är så sprudlande och glad så jag glömde totalt bort tråkpsykologen från förmiddagen, tack Sanda! Vi bubblade iväg ett par timmar och iochmed att vi bor grannar kunde vi fortsätta bubbla hela tågresan hem och promenaden upp till våra lägenheter:) Next time is on me:) Väl hemma bytte jag om till träningskläder och sprang ner till gymmet för ett spinningpass, ett hårt pass och det var roligt! Nu är jag såååå trött, Emilen är påväg hem, yeaay, blir nog nattinatti för mig snarast!
-
Här åt vi idag, på Ebbas skafferi i Lund - såå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0