Spa

Haft en supermysig e.m/kväll med mamma, med simning, bastu, mintbastu, bubbelpoolande och ansiktsmasker - i Linköpings simhall! Supermysigt var det och när vi hämtat bilen åkte vi hem, tog lite vitt vin och lagade lax med pesto, gudagott!! En jättehärlig Alla hjärtanes :)
Jag har ett liten ♥ överraskning till min älskling när jag kommer tillbaka till Hbg så vi firar Valentine lite senare, dock firar vi ju kärleken varje dag faktiskt!
Imon ska jag pluggapluggaplugga, hälsa på farmor och sedan gå och träna med mammi på Friskis, like the old times! Haft så härliga dagar hemma, fikan igår med Lina & Elina ville jag helst aldrig skulle ta slut, älskar att träffa dem! Fina, fina vännerna mina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0