Kattvakt

Nu sitter jag och väntar på dagens kompis, Challe! Jag ska ha Lojs katt här hos mig medan de tokflyttar hela dagen. Haha, det ska väldigt kul o lite intressant att se hur han kommer bete sig :) Ska dock lämna honom en liten stund för träning men det ska nog gå bra. Ikväll får jag hit ännu fler vänner, dock tvåbenta figurer denna gång ;) Tjejerna kommer hit och vi ska äta middag och dricka lite vin innan vi går ned på stan och tar en drink eller två! Var ute på en i s k a l l prommis med Johanna igår och köpte gott vin! När tjejerna kommer är det dags för Challe att bege sig hemmåt men jag kanske blir så förälskad att jag gömmer honom...?! :)
***
Ett fint tips förresten, jag köpte nya badrumsmattor på H&M Home förra veckan..
Såå fina, tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag bakar ett nytt lass hundbajs åt dig darling för bajset gick hem hehe ;)

Åh så fina mattor. Är faktiskt på jakt efter en ny så man kanske ska slå till på en av de där :)

2012-02-04 @ 21:10:22
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0