Fransar & Bröllop!

Igår, efter skolan, tog jag & Johanna tåget till Skurup - hem till morfar och Sophia! Jag byggde på mina fransar och Johanna förlängde sina för första gången, så nu är vi riktiga snyggisar ;) Medan J fick sina fransar åkte jag & morfar iväg och köpte thaimat- sååå gott! Blev en supermysig em/kväll och vi var inte hemma förräns efter midnatt, trötta men fina:)
***
Åh, igår kom en bröllopsinbjudan på posten ♥, Emils kusin ska gifta sig i slutet av juni & vi ska gå! Jag älskar bröllop och jag längtar redan!
Nu ska jag göra mig iordning, vi ska ned på stan och köpa prellisenter :) Emil åker till Fjällis i helgen och firar Stinsen och Anders som fyllt år. Jag åker hem till Lkpg 1 vecka och tentapluggar, ah!
-
Nu blev vi precis bortbjuda ikväll, inflyttningsmiddag hos Lojs & Mackan, mysimysi!

Kommentarer
Postat av: lillsis

åååh bröllop! enjooooooooooy :)

2012-02-07 @ 14:07:00
URL: http://mier.blogg.se/
Postat av: lojsis

Jag vill också ha fransar!!



Och jag vill också gå på bröllop :(

2012-02-09 @ 11:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0