Födelsedag, plugg & tjejsen!

-
På senare tid har jag fått upp känslan för min hemstad mer och mer. Det är mysigt att komma hem, vandra på gatorna och känna hemma-känslan. Det finns minnen i varje hörn av denna stad!
Efter min helvetestågresa i fre med stopp i Hässleholm (blääääää) i 4 timmar har jag bara haft det mysigt, hängt med på roadtrip med Malin & Johan, tittat mello och pluggat. Idag har vi firat min kusin Victor som fyller 18, megagrattis igen, precis hemkomna med magen full av god mat och tårta:) Imon ska jag sitta på bibblan hela dagen lång, med avbrott för lunch hos mamma och sedan på eftermiddagen ska jag träffa två av mina finingar, Lina & Elina - som jag längtat! Blir en härlig måndag och fin start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0