Fint sällskap

Idag hade vi föreläsning om droger & emotion/motivation, intressanta föreläsningar och en duktig doktorand! På lunchen gick jag till H&M och köpte en klänning jag sett i en blogg - den är så vårig och så fin!! Med min rabattcheck landade helheten på 150 kr:)
När jag skulle kliva på tåget mot Helsingborg stod Nina på samma perrong, vilket gjorde mig så glad, vi har inte setts på evigheter och det var mysigt att sitta och prata hela vägen hem, med löfte om att snart ses igen:) Det längtar jag till!
-
Klänningen verkar ha tagit slut på H&Ms hemsida & jag har ännu inte fotat klänningen så det kommer kanske en bild senare. Däremot detta halsband, har stora cravings på detta halsband efter att ha sett hur de stylade det i ett tv-program nyss!
House of Harlow
-men nu verkar det vara slut på Kyssjohanna.se, buhuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0