Fettisdagen

Idag är det en fet dag, en fettisdag! Jag är inte mycket för dessa skapelser, inte överhuvudtaget faktiskt, men imorse köpte jag 2 st till Emil & ikväll ska jag iväg på fettisdag-mys hos Johannas vän Carin, allt utan att ens överväga att smaka, haha.
Åh, imorse, eller i förmiddags överraskade jag Emilfisen med picnic på vardagsrumsgolvet. Det var min Alla Hjärtans-överraskning till älsklingen men råkade ju glömma bort att jag var i Lkpg då den dagen skulle komma:) Så, idag fick det bli istället! Dukade upp massvis med godsaker på en filt på golvet, tände ljus i praktiskt taget hela lägenheten och väntade på att E skulle komma hem från jobbet. Det blev succé :) Nu på eftermiddagen har vi varit nere på stan och beställt mina nya glasögon, iallafall ett par utav två då det ena paret tagit slut:( Men, mina favoriter fanns kvar och Emil tyckte att den var tokigt snygga- så om två veckor får jag hämta ut dem, tjoho! Sedan köpte vi en ny dörrmatta, thank god.. för att avsluta med tidig middag på Mezo - j´adore!
Nu har jag fixat med mina nyinköpa tulpaner, ska snart göra mig redo för tjejkvällen och ännu senare ikväll kommer Simon hit och sover över!
Have a happy fat day!

Kommentarer
Postat av: Johan

8 semlor sen i måndags! Fettisdag har blivit fetvecka! ;)

2012-02-23 @ 07:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0