Vårprommisar och golfträning

***
Johanna mitt i blom-ängen :)
***
I lördags blev det en väldigt spontan utgång för mig, med Johanna, Adde & co. Drack lite vin hos Johanna innan vi sprang bort tilll killarna som var hos Anton, därifrån tog vi oss ned till Helsing och dansade intensivt!:) Söndagen blev således ganska seg, Emil hade dessutom jobbat heeela dagen så när Adde frågade om vi ville med ut på en långprommis med dem lät det som ett perfekt förslag! Vi gick en jättefin väg och jag & J passade på att plocka lite vårblommor, mysigt och så sött :) På e.m kom Simon och killarna for iväg på golfträning och det blev god middag när de kom hem. Idag följde jag med Emil ut till Rya golfklubb där han skulle öva lite, jag tog en prommis i blåsten och agerade lite caddy åt sötfisen! Nu känner jag mig tröttare än tröttast, "Framtid" har varit här och hämtat våra brunsvarta expedithyllor och en ful rislampa, så nu är vi av med det, s å  s k ö n t!
Ikväll blir det filmmysis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0