Tjejkvälla!

Hemkommen från en mysig tjejkvälla hos Nina. Fick se hennes nya tokfina lägenhet uppe på norr, åh jag vill också flytta dit. Blir vi kvar här ska vi börja leta lägenhet mer frekvent!
Nina bjöd på massa gottis och som vanligt så pratade vi om allt mellan himmel & gjord :)
Hittade en gammal bild från 09 tror jag, när vi precis lärt känna varann, från en socionomsittning!
***
***
Fina vän!
Nu måste jag hoppa i säng, ska upp & träna power imon. Sedan blir det handling, bakning (powerbars) och längtan till midnatt då Emil kommer hem från jobb. Då ses vi under natten innan jag åker på mitt första jobbdygn söndag morgon till måndag morgon, exciting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0