On my own...

Ikväll är jag själv. Heeeeeeeeeelt alone, buhu. Men det är okej.. ska sitta med uppsatsen (japp, kvällen funkar utmärkt som pluggstund) och ladda inför ett arbetspass imorgon, yeay! Dagen har varit fin, tränade med Olivia i morse och sedan myste jag med Emilskrutten tills han åkte på jobb.
Vi hade för övrigt en fantastisk påsk, med massa fina vänner och Tritons spelningar var så jäkla roliga, Emil did gooood! Hur mysigt och bäst som helst hade vi det, men tog jag några bilder? Nej för jag suger på det! Ska försöka bättra mig...haha.
-
***
Titta, här har vi en suddig Frida med hennes älsklingsaccessoar - hennes godisskål. Ikväll hoppar jag den......elleeerrr?!  ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Äre helg som äre ;) Klart man ska äta godis då!!

2012-04-14 @ 00:07:54
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0