Goin´ home

I helgen åker vi hem till Linköping, blev lite spontant sådär för att Adde & Johanna skulle åka upp så vi hänger på, vi är båda lediga i helgen! Det ska bli så mysigt :) Igår jobbade jag 8.30-24, ett litet monsterpass om jag får säga det själv. Men det var inte monsterjobbigt, det var .....jätteroligt!! Jag tycker så mycket om det!
Nu ska jag köpa Yankeeljus till mamma! Ha en mysig helg!
Förresten, vi i Skåne har ju haft vår ett tag nu, vad är det med denna snö i övriga landet?! ;)
***
***
En hel helg med min älskling är bäst!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hade ni det trevligt? I Skara var det jättetrevligt och det blev grill-premiär för oss!! Och så skulle jag säga att båtarna är klara för iläggning och lördag-tisdag spenderas på Idö! ;)

2012-04-23 @ 22:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0