Familjeforskningskonferens

***
Idag och imon befinner sig socionomerna på konferens i Lund, gällande de senaste rönen inom familjeforskning. Idag har vi suttit på plenarföreläsning gällande The Unique Contributions of Common Factors in Family Therapy för att sedan gå över till seminarium - Funktionell Familjeterapi (FFT) och dess utveckling i Sverige.
-
Efter lunchpaus var det dags för plenar igen - How best to improve parenting in order to enhance child outcomes för att på eftermiddagen gå på den jag sett fram emot mest, den var fullbokad men snälla Annelie bytte med mig så jag och Lojs satt som ljus på seminariet om Familjer runt bordet - utveckling av familjebehandling vid ätstörningar. Den var fantastiskt intressant och gav mig många tankar...
-
Lååång och bra dag, imon ska jag på plenar gällande föräldrautbildningar, seminarie kring Sexuella övergrepp och två norska plenar, puh! Det är mycket att ta in men sånt här gillar jag :)
-
Bilden visar Emil under en fikapaus haha.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0