Ett litet "Shout Out!"

Jag gillar min bank, jag tokgillar faktiskt min bank Nordea... Det har aldrig krånglat och de har alltid varit väldigt trevliga! Nu ska jag göra ett Shout Out gällande en tjänst som Nordea erbjuder.. Nämligen Xtraspar!!
-
"Spara en småslant varje gång du handlar med ditt bankkort."
-
Jag handlar som oftast med mitt bankkort och varje gång jag drar mitt kort så förs en bestämd summa från mitt vanliga konto över till ett annat sparkonto, hur fiffigt som helst!
Jag började med 10 kr för varje transaktion, för att känna på det och tro mig.. det genererar faktiskt en slant:) Nu har jag höjt till 15 kr (yeay me!) och det är roligt att se hur ofta (hrrmm..?) man använder kortet!
Jag gillar´t.. :) Pröva detta Nordeare!
--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0