Träningsskor

Jag har börjat få ont i fötterna efter de dansklasser jag tagit, det är skitirriterande och igår på Afron, där vi är barfota, märktes det ordentligt..:( Körde ju Zumba i förrgår, hysteriskt roligt, men skorna gav inget stöd alls. Jag tror det är pga att jag kört slut på mina träningsskor, det gjorde jag nog för längesedan då jag köpte dem 2005 el 2006!
Det är med andra ord dags för nya!
Jag har kikat runt lite med Emils hjälp, ibland är det bra att ha en f.d footwear-coach för Nike till pojkvän;), han har promotat Nike Free som vanliga walking- och springskor men nu tror jag att jag hittat två par som kan passa bra till klasserna jag tar. Instruktören för Zumba hade några liknande de längst ner tror jag..& de är lite snyggare!

NIKE FREE XT FLEX FIT W BLACK / PINK

 

NIKE FREE XT FLEX FIT W

NIKE FREE TR FIT W BLACK / PINK

NIKE FREE TR FIT W




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0