Plugg & Puls

Denna skolvecka har vi pluggat på BRA! Massa föreläsningar, some better than others.. ;)
Alla litteraturseminarier är finito och vårt ex-jobb börjar också nå sitt slut, så stolt över grupp C1 :) Imorgon är det fredag, då ska vi ha en gottepåse och våfflor med frukt för att peppa oss själva och skriva klart arbetet hemma hos Lojs!
Efter pluggandet idag sprang jag hem för att hinna leka lite med Emils nya bebis- hans nya Macbook Pro! Ohh den är så fin, han är så värd den, jag är så avis, traalala... :)
***
Nu har jag varit iväg och tränat puls på Actic, sjukt jobbigt och mina benmuskler skakar fortfarande lite, men sjukt bra var det, så det passet jag ska jag nog fortsätta gå på. Har spinnat 2 ggr denna vecka med så nu känner jag mig redo för helg! Imorgon kommer Johan & Malin till oss, det ska bli såååååå mysigt!
Emil åker dock till Gbg lör-sön men imon ska vi ha det bäst :)
***
Nepp, time to hit the shower!
***
Pluggpaus, lek med Saras Mac..;)
Don´t we look just lovely?

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Hahahaha! Saras smile är amazing :) Nu ska jag nana, ses i morgon. Sista plugget yey!

2011-10-06 @ 21:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0