Naturligt

Estelle & Thild

Estelle & Thilds svenska, ekologiskt certifierade produkter är baserade på vitaminrika milda ingredienser av högsta kvalitet som bevarar hudens naturliga balans.

Estelle & Thild använder naturliga och ekologiskt odlade råvaror, där produktionen är miljövänlig, förpackningarna är återvinningsbara, onödiga produktkartonger undviks och inga produkter eller råvaror är testade på djur.

www.kicks.se

***

Idag gick jag till Kicks och köpte två nya hudvårdsprodukter från Estelle & Thild (hallå, bara namnet? Så fint!). När det blir kallare och råare ute blir min hy stram och torr så nu var det dags att ge huden vad den faktiskt förtjänar & nu har jag hört så mycket bra om dessa produkter, so I will give it a go:) Tror på dem, valde den som doftade Neroli, doftar spa!
***
bareMinerals Foundation SPF 15
Blev även en ny foundation, testade I.d´s foundation i Kanada och blev fast, men sedan har jag inte använt foundation under sommaren (sminkar mig så pass lite då..) men nu är det dags igen! Denna är toppen, toppen, toppen!
***********

Kommentarer
Postat av: Rebecka Nilsson

Åh, du har köpt dem! Har du hunnit skapa dig en uppfattning om dem än? :)

2011-10-25 @ 16:50:01
URL: http://www.previouslyunissued.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0