Julstjärna

Jag och Emil äger ingen julstjärna.. (andas mamma, andas... Ja, jag kan tänka mig att få den som ni har i mitt rum hemma på långa gatan!=) så måste ju kika på lite bilder på möjliga sådana..
***
-
Hittade denna på en mysig julblogg jag läser :) Granit är ju hur bra som helst, några av de pysslen på bilden vill jag gärna härma..
***
***
Watt och veke, gör hur fina ting som helst..
***
***
Jag vill att det ska vara stilrent och mysigt, mycket ljusspridning, Låt som en ängel och säg: aaaaahhh! Mamma kan det där...;)
-
***
-Julgran & mammy i CN Tower, Toronto

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Watt och veke finns på village på väla! Var där idag o kollade in julgrejer som den jul-faschist jag är!

2011-10-20 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0