Föräldrahelg

Haft en väldigt mysig och fin helg med mina päron som kom ner i fredags! Igår var vi över till Danmark och strosade omkring, fy tusingen vad fina byggnader, hus och inspiration man kan finna i Helsingör- jag älskar det! Väl tillbaka I Sverige köpte mamma en sjal som jag blev väldigt avis på haha.. Vill ha en likadan så får se hur jag gör ;)
Igår kväll gick vi ned till Hjalmars kök och åt, såååå gott, gillar verkligen den restaurangen, vi har varit där förut och förutom att den ligger på mysiga Maria-torget så har dem väldigt god mat!
***
***
I fredags när vi skulle äta middag här hemma passade mamma och pappa på att fira Emil i förväg, och han fick en jättefin, välbehövlig, kaffebryggare! Stackaren har bryggt på sitt eget vis men tröttnat en hel del på det så det var helt perfekt, så nu är vi med kaffebryggare, närmare bestämt denna nedan:
Snygg, praktisk och gör väldigt gott kaffe :) TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0