Festives

Tjingeling!
-
I helgen var vi nere i Dalby, på 90årskalajs! Emils farfar fyllde 90 år och hela släkten på Anders sida var där! Det var jättemysigt och härligt att träffa alla, Emil har så många söta kusinbarn!!
Underbart att träffa Ellen, vår numer norsksvenska lillfis ♥ som vi idag även får hurra för ..Grattis på 21årsdagen!!
-
Idag kom vi upp 07.30- bright and clear :) Vi hade bestämt oss för att börja veckan med att gå och morgonsimma (okej, det där lät lite för mkt pensionär men what the heck..;) och jag älskar ju att simma, Emil älskade det inte lika mycket haha. Vi hade förberett oss på att i princip ha simhallen för oss själva men icke, hela klass 9A och 9B var också där... härligt, nja..
Efter lite frukost, film, avklorifiering, samt äntligen fått tummen ur gällande kursanmälningar inför våren och Icastudent-ansökningar sitter vi nu, sedan några timmar tillbaka, på stadsbibblan. Här har diverse punkter avbockats, mail har skickats på både svenska / engelska och kaffe har druckits..
Ikväll blir det Latin Jam för mig, sjukt kul ska det bli, tänker att det liknar Zumba? (som jag heller aldrig testat!) och efter det tror jag att jag känner mig rätt nöjd!
***
Good Monday!
Lite bilder från helgens rejv kommer snart.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0