My friday night

Idag är det fredag och en damn good sådan! Te-stund hos Emelie imorse, fick låna hennes egengjorda kokbok så nu ska mina muffins lyfta till taket!!:) Skolan gick skitbra, fick ut väldigt mycket av det och dessutom var det jäkligt roligt haha, älskar fredagar och humöret alla är på då plus att min grupp är så söt..
Efter skolan gick jag och köpte en vit fin radio till Emil, vi har pratat om att det vore så mysigt att kunna sätta på radion på morgonen (ja, så enkelt..) och då fick han en i present idag, bara för att! När jag var i skolan hade Emil städat hela lägenheten, den är såååå fin nu, min älskling!
***
Ikväll har vi tränat, core & spinning och nu har jag egenkväll hemma, Emil är hos Jakob och jag tittar på töntfilmer och njuter!
Är så jäkla glad för helgen vi ska ha, åker till Göteborg imon bitti, sedan skall vi bara ha det så tokmysigt vi kan:) Ska bli sååååå kul att gå på musikal! På söndag är vi hemma och då kommer Stinsen och på måndag kommer Ellen, längtar!
-
Happy weekend :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0