Härliga Söndag

Vår lediga helg har kommit till sitt slut, vi har njutit av en helt klar helg! Idag gav vi oss ut på en lååång prommis till havet och upp till norr.. Vi är helt ense om vart i Hbg vi skulle vilja bo..:)
Igår tog vi en tur ut till Råå, det är sååå skönt att gå längs vattnet och ventilera, älskar det, avslutade med storhandling som jag tycker är fruktansvärt mysigt!
Åt tacos igår kväll, vilket var väldigt länge sen, har märkt att sushi har blivit lite av vår nya "helgmat" men nu blev Emil tokigt sugen så tacos blev det, och det blev rester, tjohej!
***
Nu sitter jag med ansiktsmask, tända ljus och jaa.. jag har börjat lyssna på julmusik haha..Nu börjas det, tur att jag har Lojs som är precis lika jultokig som jag.. När vi åkte hem från Danmark köpte jag Årets Blossaglögg, tyckte att flaskan var snygg och jag tyckte smaken lät lite ball sådär.. Så, why not?

Vad tror Ni?


Kommentarer
Postat av: lotta

Bra jobbat med att lyssna på julmusik nu.Vi, Jag o Mikaela började redan i okt innan hon drog väster ut!hm...det ÄR mysigt.kram

2011-11-08 @ 10:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0