Stadsbiblioteket

Hej alla glada!
***
Idag sitter jag & Emilskrutt på storbibblan här i Linköping; vi skriver och skriver.. :) Jag har valt att "gå upp" med min uppsats i Augusti istället för, ja idag (!) och det känns jättebra. Jag kände att jag behövde mer tid och kände även lite (ännu mer) prestationsångest då det är en herrans massa personer som efterfrågat min uppsats och vill ha den skickad till sig. Det är ju givetvis jättekul, men då vill jag göra ett bra jobb!!
So, here I am- stolt över de kursare som lämnat in och opponerar idag, good job!!!
***
Mammas fest i helgen var superlyckad, verkligen!! Solen sken hela dagen och när mörket föll tog alla mysiga levande ljus över. Jag, Johan, Emil & Malin gav mamma ett delägarskap på en vingård i Frankrike, de har redan planerat att åka ned och besöka mammis vingård och köpa eget vin!
Mycket skratt, kramar, väldigt fina presenter, lite glädjetårar, morfars fina tal till mamma...
Hur härlig dag som helst!
Vi sov hos Johan&Malin (& Wille!) & i lördags bjöd morfar ut oss alla på lunch på Verandan, såå gott! Morfar stannade hela helgen och snart ses vi igen, sådant gillar jag, inte för långa glapp!
*
Nu får jag återgå lite till mitt skrivande, ska kila iväg till mammas jobb lite senare, till fina Åsa!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0