Kalas kalas kalas!

Igår var vi på 25årskalas ute i Munka-Ljugby då Malle fyllde 25 år och det firades ordentligt :) Idag är vi lite sega & goa, ska få lite gjort innan onsdag då vi far hem till Linköping 1 hel vecka, mamma fyller 50 år och det blir stort kalajs, ska bli sååå skönt att vara hemma en vecka, ska sitta lite på bibblan & skriva på uppsatsen också, kommer bli härligt!
***
Idag hämtade mamma & pappa nycklarna till sitt sommarhus i St:Annas skärgård, längtar tills vi får åka dit!!
Bara för det måste jag visa 2 bilder på den snart 50åriga bästa mammin!
***
Idag vill jag tillbaka till Kap Verde!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fina Pernilla som inte ser en dag ut äldre än 40 :) Ge henne maaaaaassor grattiskramar från mig!!

Tänk så mysigt om Olle och jag kunde komma med båten till deras sommarställe i sommar när du och ev. Emil är där. Vore supermys :) Kanske är på tok för långt att åka visserligen? Vet inte. Värt att kolla upp :) Puss!

2011-05-16 @ 23:01:08
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0