Frihet

***
I tors e.m lämnades min uppsatsplan in! Detta betyder att jag får lite frihet över helgen, tjoho=) Emil & Lojs skrev på in på kvällstimmarna så jag passade på att ta mig en liten nap på kårexpen, haha..
Ikväll har jag gått över gatan (man går över gatan till alla här på söder=) ) till Lojs! Vi har firat att vi fixade våra deadlines med massa rödvin á la Frida & Lojs, enchiladas ´a la Thildas, morotskaka á la Em, och gapskratt á la BillieKim, superhärlig myskväll med tjejerna, kom hem nu, halv 4 på morgonen! Emil har varit på herrmiddag och kom och hämtade mig och fick i sig lite morotskaka (den bästa!) innan vi traskade hem igen... över gatan:)
Imon (idag) far vi till Lund, till Anna & Niklas, ska bli så råååligt!!!
Trevlig weekend!
Krams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0