En extra ledig måndag!

Igår fick vi en ledig dag! Helt utan vetskap om detta traskade vi iväg till skolan runt 9 på morgonen, endast för att mötas av en icke-existerande föreläsning (däremot var det en fullt existerande tenta som jag gick in på, det var ju "vår" sal för dagen trodde jag....) =)
-
Så istället för föreläsningar i kvalitativ metod traskade vi ned till hamnen där jag bjöd Emil på en "second breakfast", kände att han förtjänade det efter att ha blivit uppdragen och påskyndad för att komma iväg till skolan haha..
Efter att ha ätit (ute!!) så for vi iväg till IKEA & köpte lampa, tavellister, "stolskuddar" och lite annat.. & ja, bland detta "lite annat" så finns en rosa vattenkanna, så söt så!
-
Emil gjorde god fiskmiddag i går kväll och sedan var vår lediga dag över.. Jäkla härligt tycker jag!
-

-
Norra hamn i Helsingborg... Hur fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0